top of page

Veelgestelde vragen

  • Ik kan niet op mijn afspraak komen, wat moet ik doen?
    Indien je niet in staat bent om op je afspraak te verschijnen, heb je de mogelijkheid om je afspraak te annuleren of te verzetten via de link in je bevestigingsmail. Dit kan tot 24 uur vóór de geboekte afspraak. Als je echter binnen 24 uur annuleert of een nieuwe afspraak wilt maken, wordt 50% van de kosten van je geboekte behandeling in rekening gebracht. Als je niet annuleert en niet op je afspraak verschijnt, worden de volledige kosten van je geboekte behandeling in rekening gebracht.
  • Wat als ik te laat ben?
    Ik adviseer je om optijd te komen. Mocht je meer dan 15 minuten vertraagd zijn, dan kan ik helaas niet garanderen dat je afspraak nog doorgaat. In zo'n geval ben ik genoodzaakt om de volledige kosten van de geboekte behandeling in rekening te brengen.
  • Heb ik garantie op mijn BIAB-nagels?
    Voor alle BIAB behandelingen geldt een garantie van 7 dagen. Als binnen deze periode een nagel beschadigt, repareren we deze kosteloos voor je. Mocht de nagel kapot zijn gegaan door eigen schade, dan repareer ik deze met een prijs vanaf 7 euro. Je kunt een afspraak voor het repareren van een nagel maken via de boekingstool op de website. Let wel, er kunnen maximaal 3 nagels gerepareerd worden. Bij meer beschadigde nagels worden de kosten voor een nieuwe set in rekening gebracht.
  • Waar kan ik parkeren?
    Je kunt gratis voor de deur parkeren!
Afspraak maken?

Plan gemakkelijk en snel je afspraak in via onderstaande knop!

Contact opnemen?

Staat je vraag er niet tussen of heb je andere vragen? Aarzel niet om contact op te nemen, ik help je graag verder!

bottom of page